Acer Sľub spoľahlivosti

Acer Reliability Promise

Produkty spoločnosti Acer boli navrhnuté, vyrobené a testované tak, aby vydržali - sú vybavené inovatívnymi funkciami, vďaka ktorým odolajú opotrebovaniu každodenným používaním. V Aceri veríme svojim produktom natoľko, že môžeme s hrdosťou ponúknuť sľub spoľahlivosti Acer Reliability Promise na celý sortiment produktov pre profesionálov.

Popis

Vrátenie 100% zaplatenej sumy

Zakúpenie profesionálneho produktu Acer a jeho registrácie do 30 dní vám umožní požadovať vrátenie 100% sumy bez DPH, ktorú ste za neho zaplatili, ak sa produkt počas prvého roka pokazí a je v rámci záruky opravený alebo vymenený. Program je platný len pre subjekty s IČO.

Ako to funguje

Nárok na vrátenie celej kúpnej ceny kvalifikovaného produktu Acer máte v prípade, že sa u neho objaví do roka od kúpy technická porucha. Pre registráciu do programu Acer Reliability Promise postupujte podľa nasledujúcich jednoduchých krokov.

Popis

Nakúpte Acer produkt

Zakúpte produkt od spoločnosti Acer, ktorý spĺňa podmienky tejto akcie. Ak chcete zobraziť zoznam kvalifikovaných produktov kliknite tu.

Popis

Zaregistrujte svoj nákup

Pre registráciu zakúpeného produktu navštívte webové stránky, kliknite na ,,Registrácia" a do 30 dní od kúpy zadajte požadované informácie. Deň nákupu uvedený na vašej faktúre alebo bločku sa počíta ako prvý deň nákupu.

Popis

Zadajte svoju žiadosť

Pokiaľ by sa v dobe do 1 roku od kúpy u vášho zariadenia prejavila technická závada, stačí zavolať na naše špeciálne číslo Slovensko +421 2 4920 7070 / Česko +420 531 027 777 pre nahlásenie a potom postupovať podľa online pokynov, ktoré vás procesom reklamácie prevedú.

Často kladené otázky

Otázka: Zakúpil/a som produkt, ktorý nie je uvedený v zozname produktov, na ktoré sa akcia vzťahuje. Môžem sa napriek tomu akcie zúčastniť?
Odpoveď: Nie, do tejto akcie môžu byť prihlásené iba produkty, na ktoré sa akcia vzťahuje, uvedené na webových stránkach.

Otázka: Prepásol/a som lehotu na zaregistrovanie svojho produktu; môžem to urobiť dodatočne aj po uplynutí 30 dňovej lehoty od dátumu uvedeného na nákupnom doklade/faktúre?
Odpoveď: Nie, svoj ​​produkt musíte zaregistrovať počas prvých 30 dní od dátumu nákupu uvedeného na doklade/faktúre je považovaný za prvý deň.

Otázka: Koľkokrát sa môžem tejto akcie zúčastniť?
Odpoveď: Tejto akcie sa môžete zúčastniť až 50-krát, za predpokladu, že každý výrobok, na ktorý sa akcia vzťahuje, riadne zaregistrujete.

Otázka: U môjho produktu Acer sa prejavila technická porucha, čo mám urobiť ?
Odpoveď: Navštívte online službu podpory Acer Helpdesk, závadu nahláste a dohodnite jej opravu. Aby vám vznikol nárok na účasť v tejto akcii, musí opravu vykonať spoločnosť Acer alebo poskytovateľ služieb autorizovaný spoločnosťou Acer.

Otázka: Môj produkt Acer, na ktorý sa akcia vzťahuje, bol opravený v rámci záruky. Počas aké lehoty musím odoslať svoju požiadavku?
Odpoveď: Svoju požiadavku musíte zaregistrovať do 30 dní od dátumu uvedeného na doklade o oprave, vystavenom spoločností Acer alebo poskytovateľom služieb autorizovaným spoločnosťou Acer.

Otázka: Za ako dlho po schválení mojej požiadavky mi bude časť kúpnej ceny vrátená?
Odpoveď: Ak bude váš požiadavku úspešne prijatý, dostanete finančný obnos bankovým prevodom v lehote do 30 dní od dátumu potvrdenia vašej požiadavky.

Otázka: Ako môžem odoslať nákupný doklad/faktúru ako dôkaz?
Odpoveď: Nahrajte kópiu svojej faktúry/nákupného dokladu počas registrácie. Ak sa vám to nepodarí, pošlite zo svojho počítača alebo smartfónu kópiu svojej faktúry/nákupného dokladu e - mailom, spoločne s číslom svojej požiadavky, na adresu help.promise.sk@acer.com (Slovensko) alebo help.promise.cz@acer.com (Česko).